Djembina rola fit
Sport

Brza fitnes rola.

Fitnes rola djembina

Dobar dan želim, za današnji blog spremio sam fitnes rolu. Zašto fitnes rola, jedan od razloga je, ukoliko se bavite sportom i nemate ideju šta da spremate i da jedete… Tu je djemba… Sjajna je kombinacija ukoliko želite da smršate, jedite pre treninga. Ukoliko želite da dobijete na masi, jedite posle trninga. Ukusna je i neće vas izneveriti, a bićete punog stomaka.

U kombinaciji sa integralnim brašnom iz tog razloga svrstavam u sportski odeljak. Uz rukolu, dobijate dovoljnu količinu gvoždja, koje je jako potrebno i bitno. Piletina u kombinaciji sa parmezanom, dobijate dovoljnu količinu proteina. Uz tortilju, dovoljan unos ugljenih hidrata.

Sos je tu da ispravi ukus i da doprinese na ukusu jela, ovoga puta dodajemo dovoljno da vam uskladi svaki zalogaj. Sos inače kuvari koriste kao masku lošeg jela, jel što bi rekli: “svaki loš kuvar, koristi sos kako bi izvukao jelo”. U prevodu, kada vidite da vam jelo pliva u sosu, u većini slučajeva je maska kuvara.

Pa da krenemo sa spremanjem…

POTREBNE NAMIRNICE:

Za 2 osobe:

TESTO:

  • 200 ml. mlake vode
  • 500 gr. belog brašna ( tip-500 meko )
  • 200 gr. integralnog brašna
  • kukuruz šećerac 30 gr. ( zamrznuti )
  • puter 10 gr.
  • so 1 nes kašičica
  • začin C medj. prste
  • šećer 1 nes kašičica
  • kvasac ( suvi ) 1/3 kesice od 10 gr.
  • 4 supene kašike maslinovog ulje

SOS:

  • jogurt gusti ( može i grčki ) 150 ml.
  • kisela pavlaka 2 supene kašike
  • 2 kisela krastavca srednje veličine ( 40 gr.)
  • svež bosiljak 5 gr. ( par listova )
  • jedna nes kašika senfa
  • parmezan 30 gr

OSTALE NAMIRNICE:

  • pileći file 400 gr.
  • rukola 20 gr.
  • so medj. prste
  • biber medj. prste
  • maslinovo ulje 1 supena kašika

PRIPREMA:

U manju šerpicu otopite puter, kada se puter otopio, dodajte 30 gr. kukuruza šećerca. Malo začina C, sotirajte na jakoj vatri 2 minuta, kada je kukuruz popustio… Gotov je… Stavite sa strane da se ohladi.

U odgovorajuću posudu sipajte 200 ml. mlake vode, šećer jedna nes kašičica, suvi kvasac 1/3 od kesice od 10 gr. Ostavite da odstoji 10 minuta.

U odvojenu posudu, odvojite 500 gr. belog brašna, integralnog 200 gr. So jedna nes kašičica, 4 supene kašike maslinovog ulja… Umešajte sve rukom.

Kada je kvasac proradio, dodajete postepeno uz mešanje u posudu u kojoj je brašno. Dodajete malo po malo, kako bi sami uvideli kada je dovoljno. Dovoljno je kada vam se formira grudva i nije lepljiva, ukoliko je lepljiva dodajte malo belog brašna.

Kada vam se formirala grudva, a kukuruz vam se ohladio usitnite ga i dodajte u formiranu grudvu od testa. Grudva će postati lepljiva zbog kukuruza, tačnije zbog tečnosti koji kukuruz ima. U tom slučaju dodajte malo brašna kako bi vam testo ostalo kompaktno i manje lepljivo.

Ostavite testo da odstoji na mlakom mestu minimum dva sata.

Za to vreme, pileći file ( 400 gr. ) iseckajte na trakice, začinite (so, biber )  i propržite na maslinovom ulju. Ostavite sa strane dok ne spremite sos.

Sos, sve namirnice: jogurt gust ( može i grčki ) 150 ml. Dve supene kašike kisle pavlake, parmezan 30 gr. Dva kisela krastavca ( srednje veličine ), svež bosiljak par listova, jedna nes kašika senfa. Sve to ubacite u blender, izblendujte.

Od testa napravite 4 bule ( grudve ), veličine šake. Ako vam ispadne više ili manje buli, nije greška.

Fitne rolovane bule

Napravite tortilje, tako što ćete utisnuti rukama i neka vam prečnik bude šaka. Kada ste ih istanjili, trebalo bi da vam izgledaju ovako.

Zagrejte maslinovo ulje u gril tiganju i pecite 1-2 minuta sa jedne, tako i sa druge strane.

Kada ste ih ispekli, prvo stavite malo rukole, potom piletinu koju smo sotirali i na kraju sos. Urolajte i uživajte u sopstvenom savršenstvu.

Do sledećeg posta, sportski, tako i kuvarski pozdrav.

Fit rola na djembin način

                                                PRIJATNO!!!

                                               #koddjembe

Leave a Reply

Your email address will not be published.