Obrok salata na djembin način
Sport

Jednostavna i sportska obrok salata za 10 minuta.

Namirnice za obrok salatu

Dobar dan želim dobri ljudi. Za današnji blog spremam jednu obrok salatu, jako me je oduševila, koja vas može zasititi. Ukoliko ogladnite u kasne sate ( mislim do 20 h ) možete sebi pripremiti ovu sjajnu salatu, neće vas ostaviti ravnodušnim. Već znate koliki sam ljubitelj obrok salata, koje sadrže dosta povrća i dovoljnu količinu mesa, koja vam je dovoljna za obrok. Salata kao što je zelena, lola rosa, lola bianca, rukola, iceberg… Same po sebi sadrže dosta vode, neke čak do 97 %. Samim tim su lako svarljive i lake za stomak, tako da ukoliko planirate neki trening nakon obroka verujte mi da vam ova obrok salata neće predstavljati problem.

Uz kombinaciju koštunjavog voća sa salatom i mesom može dosta da vam pomogne. Za ovaj recept sam koristio lešnik koji je sjajan.

Lešnik je sjajan ukoliko ga konzumirate često, trebalo bi znati da je jedan od najzdravijih koštunjavih plodova. Ima brojne nutritivne vrednosti koje su zdrave i koje sprečavaju organizam od napada raka i srčanih oboljenja. Bogat je proteinima i kompleksom vitamina B ( B1 i B6 ). Ovi vitamini su važni za mišićnu masu, energiju, povećanje koncetracije i jačanje nervnog sistema. Sadrži vitamin A koji je dobar za kožu, zube, kosu i dobro utiče na imunitet. Zatim vitamin E koji je dobar za vitalnost kože, povoljno utiče na krvne sudove, samim tim na dobar rad srca.

Pa da se bacimo na posao, zasucite rukave!

POTREBNE NAMIRNICE:

Za 1 osobu:

  • mix salata 150 gr. koja sadrži: ajsberg, radič, zelenu salatu i šargarepu ( možete kupiti u obližnjem parketu ),
  • lešnjak 30 gr
  • budjavi sir 20 gr.
  • krem sir 20 gr.
  • masline 20 gr.
  • šampinjoni 20 gr.
  • slanina pančeta 30 gr.
  • origano medj. prste
  • so medj. prste
  • biber medj. prste
  • parmezan medj. prste za servis

Za dresing ( sos ) za salatu:

  • limunov sok od pola limuna
  • 1  nes kašika senfa
  • 3 nes kašike light majoneza
  • maslinovo ulje extra virgin 1 čep

PRIPREMA:

Za početak iseckajte slaninu na kocke, a šampinjone na tanke listove.

Slaninica i šampinjoni sve koddjembe

Zagrejte tiganj sa maslinovim uljem i ubacite prvo slaninu, zatim šampinjone. Začinite: so, biber i origano. Propržite kratko na jakoj vatri ( sotiranje ), taman da potamni i ostavite da se ohladi dok spremate salatu.

Sotiranje proces prženja

Za to vreme pripremamo sve za salatu, prvo ćemo spremiti dresing ( sos ). U činiji u kojoj ćete servirati salatu dodajte: 1 nes kašika senfa, 2 nes kašike light majoneza, limunov sok od pola limuna i jedan čep maslinovog ulja. Umešajte sve lepo viljuškom i spremno je za salatu.

Dresing za obrok salatu

Kada ste umešali, na tanke kolutiće iseckajte masline, a lešnik izdrobite u avanu.

U činiju ubacite salatu i pomešajte je sa dresingom ( sos ). Odozgo stavite prvo lešnik, masline, potom budjavi sir iskomadajte i pobacajte sve proizvoljno po salati, krem sir takodje kašikom rasporedite po salati. Zatim odozgo pospite iz tiganja slaninu i šampinjone. Završni čin neka vam bude parmezan koji ide kao šlag na tortu.

Do sledećeg posta kuvarski i sportski pozdrav.

Obrok salata kakvu djemba voli

                                                        PRIJATNO!!!

                                                        #koddjembe

Leave a Reply

Your email address will not be published.