Proteinski kolač
Sport

Proteinski kolač sa 4 namirnice.

Protein kako djemba zna

 

Dobar dan želim ljudi, evo jednog ekspresnog recepta koji sam se nameračio da izbacim. Uz pitanja prijatelja, da izbacujem neke recepte sa proteinom u raznim oblicima… Otud evo jednog brzog i sjajnog recepta od 4 namirnice, koji se brzo sprema otprilike 20 minuta vam treba. Iskreno nisam imao neke volje za spremanje ali uz inicijativu vas, nije nikakav problem… Pomislio sam da ubacim sve u blender i popijem, al evo ga.

Ukoliko su banane počele da tamne, nemojte ih bacati… Iskoristite ih.

Odradio sam jutarnji subotnji trening, i reko da napravim kolač ali da ne bude neka čokolada ili neki klasik. Provalio sam da živim za taj trenutak, posle treninga popijem proteinski šejk… Jer je jako ukusan i podseća me na milkshake, inače sam slatko-manijak… To je po meni jedna ozbiljna droga, jel postaješ zavisan od te eksplozije ukusa u ustima. Ko ne voli čokoladu taj je lud, a ko voli istu, može je porediti sa seksom. To su trenutci kada se čovek gubi… Da prestanem sa serendanjem, predjimo na recepat.

Zasucite rukave polećemo.

 

POTREBNE NAMIRNICE:

Za 3 osobe:

  • ovsene pahuljice 60 gr.
  • protein 60 gr.
  • banane 2 kom
  • brusnica (kandirane) 40 gr.

 

PRIPREMA:

Prvo brusnice treba potopiti u mlaku vodu na 5 minuta, kako bi popustile.

 

Brusnica u pripremi

 

Za to vreme dok brusnica ne popusti, u činiju u bacite dve oljuštene banane i gnječite ih viljuškom sve dok ne postanu kaša. Zatim upalite rernu na 190 C, neka se zagreje.

 

Kaša od banane

 

Zatim dodajte ovsene pahuljice, protein i umešajte.

 

Priprema proteinskog kolača

 

Nakon toga, brusnice su popustile i treba ih dobro procediti od vode. Uhvatite ih u šaku i stisnite jako kako bi izašla sva nepotrebna voda iz njih.

 

Brusnice kandirane

 

Pomešajte brusnice takodje sa bananom, proteinom i ovsenim pahuljicama. Kada ste sve lepo pomešali, na pleh stavite pek-papir i nanesite fino. Razvucite lepo, da izgleda kao testo za picu otprilike. Isto tolike debljine.

 

Proteinsk pica koddjembe

 

Rerna koja je prethodno zagrejana, ubacite i neka se peče 20 minuta… Proveravajte naravno, da ne bi zagorelo.

Kada je pečena izvadite i ostavite da se hladi još desetak minuta, kako bi se malo sasušio i lakse odvojilo od pek papira. Posle desetak minuta, svukao sam sa pleha na dasku i lagani ulaskom špatule ili kog god kuhinjskog elementa koji je tanji, a širi na vrhu.

 

Nežni proteinski kolač

 

Zavlačio sam sa svake strane izmedju kolača i pek- papira, zatim podvučete špaklu skroz kako bi odvojili ceo kolač. Pazite malo je pipljivo i lomljivo. Nezgodno je ali nije stašno uz malo pažnje je lagano. Lagano svucite na dasku.

 

Proteinski kolač koji je lagan

 

Isecite na veće pločice, laganim pokretom nožem. Bez drljanja napred nazad kao da sečete hleb, iz jedno poteza. Odmerite gde stavljate nož i samo spustite nožuz lagani pritisak, kako bi se razgraničilo.

Servirajte uz šlag ili sladoled… Što se mene tiče, jeo sam ih bez ičega i sjajni su.

Djemba vam želi prijatan dan, uživajte i do sledećeg bloga sportski i kuvarski pozdrav.

 

Iseckani proteinski kolač

 

 

 

 

 

                                                             PRIJATNO!!!

                                                            #koddjembe

 

 

2 Comment

  1. As simple as that! Vrh, deluje super slasno i zdravo, sigurno cemo probati! 🙂 Ako negde zaskripi, cimamo!

    1. Da da, lako je napraviti. Prelepo izgleda. Naravno ukoliko zaškripi vičite. Pozdrav legende.

Leave a Reply

Your email address will not be published.